DHL Bill Board

DHL

The brief

Ontwikkel een campagne waarin we app-downloads verkopen, onze nieuwe unieke functies laten zien en ons merk-DNA duidelijk positioneren: innovatie.

Results

>1 mln.

app downloads

7,3 mln.

impressies

Strategy

DHL presenteert de nieuwe Mijn DHL-app. De functies van de Mijn DHL-app zorgen ervoor dat je nooit meer een pakket mist. De gebruikers bepalen zelf waar en wanneer hun pakket wordt afgeleverd. De app bestaat uit verschillende innovatieve functies die we het komende jaar zullen presenteren. Via een always on social strategie en offline channel marketing zullen we Nederland overtuigen van de voordelen van de Mijn DHL-app.

The Campaign

Elke maand lanceren we een slimme feature onder het thema: Weer zo'n voordeel van Mijn DHL. Door middel van verschillende video's laten we zien dat onze gebruiker heel slim met de app om kan gaan en er daardoor extra voordeel uit haalt. Zo maken we de app niet alleen belangrijk, maar laten we de consument ook zien dat hij zelf de touwtjes in handen heeft. Hierdoor wordt de app nog relevanter. 'Weer zo'n voordeel van Mijn DHL'

Other Cases