Olvarit

The Brief

Bedenk een creatief concept voor een multimediale herlanceringscampagne van Olvarit. Zorg ervoor dat ouders betrokken raken bij de nieuwe visie en positionering, waardoor de merkvoorkeur toeneemt. Zorg ervoor dat deze herlancering het pad vrijmaakt om het duurzaamheidsdoel binnen dit thema voor meerdere jaren te realiseren.

The Strategy

Als er iets is wat we begrijpen en waar we aan hebben bijgedragen, dan is het wel groei. We helpen de fysieke groei van je kind met steeds betere producten. Maar we groeien ook zelf. Dus is het tijd voor de volgende stap. Een nieuwe visie op groei. Een nieuw soort groei die goed is voor je kleintje en goed is voor andere mensen, dieren en de toekomst van onze planeet. Deze campagne gaat al die kleine stapjes laten zien en vieren. Veel kleine stapjes op weg naar Goede Groei. Olvarit.

The Campaign

Tijdens de campagne vertelt Olvarit het verhaal van hun duurzame missie. Een manifest dat er niet alleen smakelijk uitziet, maar ook heerlijk klinkt. Ons manifest begint met een simpele erwt en eindigt in een duurzame toekomst. Kleine stapjes leiden tot wat wij noemen: Goede Groei. Groei die niet ten koste gaat van, maar juist zorgt voor andere mensen, dieren en de aarde. De campagne bestaat uit online video's, social, pinterest link advertenties en print advertenties.

Other Cases