Visie & Missie

Wij geloven dat merken succesvoller zijn wanneer er geen grenzen meer zijn tussen branding, sales en service. En zonder onderscheid tussen traditionele en digital marketing. Het is dan ook onze missie om marketing elke dag verder te innoveren. En via betekenisvolle verbindingen tussen merken en mensen, in alle momenten van de marketingmix, bewezen succesvolle merken te creëren.

Tijdgeest

Het is meer uitdagend dan ooit om een succesvol merk te bouwen. Klantgedrag verandert overnight en is steeds meer ‘digital first'. Juist in deze ‘digital era’ willen mensen zich binden aan betekenisvolle, menselijke merken met een community waar ze bij willen horen. Hoe ga je in zo’n alsmaar bewegende markt slim om met creativiteit, media en complexiteit van data? Wij zoeken elke dag naar betere antwoorden hierop en slimme innovaties. En zijn de sparring partner met toonaangevende, full- funnel expertise en bewezen succesvolle marketingstrategieën en -campagnes. Data-geïnspireerd, creatief en ondersteund door innovatieve technologie. Klaar voor de toekomst van marketing? Let’s talk!

Merkwaarden

Dit is voor ons leidend in alles wat we doen. Zo zie je meteen of wij aansluiten bij wat jíj belangrijk vindt. Tijdens het werkproces mag je ons hier altijd op aanspreken of challengen.

Eerlijk & eigenwijs

We zijn open, eerlijk en transparant. Ongebonden aan financiers en daardoor vrij van andere belangen, kunnen we volledig vrij en objectief (en af en toe eigenwijs) adviseren. Liever wat onze opdrachtgever nodig heeft, dan wat er wordt gevraagd.

Persoonlijk & (oprecht) betrokken

Oprecht geïnteresseerd en vol toewijding, elke dag weer. Niet als leverancier of bureau op afstand, maar als verlengstuk van je eigen organisatie. Wij zien onszelf eerder als jouw collega’s, waar je op kunt bouwen.

Grensverleggend & innovatief

Wij dagen onszelf (en jou) uit te innoveren en de grenzen van marketing voortdurend te verleggen. Een idee is perfect, totdat er een beter idee is. Falen bestaat niet, alleen een leren om het morgen nóg beter te doen.

Moedig & ondernemend

Wij dagen onszelf (en jou) uit te innoveren en de grenzen van marketing voortdurend te verleggen. Een idee is perfect, totdat er een beter idee is. Falen bestaat niet, alleen een leren om het morgen nóg beter te doen.

Cultuur

Als je bij ons binnenloopt, ontmoet je mensen die met volle bak toewijding, energie en plezier aan het werk zijn. Soms een beetje eigenwijs, maar altijd sympathiek. We durven vragen te stellen, te challengen en bold te zijn, maar altijd vanuit een positieve intentie om grensverleggende marketing aan de opdrachtgever te bieden.

75+

onafhankelijke creatieve denkers & doeners

In de kern van onze cultuur staat de UN van Unbound: UNconditional in onze vastberadenheid, UNconventional in onze marketingstrategieën en creativiteit, en UNdivided in onze steun. Dat is de unieke energie die ons drijft. Dat is de kracht van Unbound. We zijn één team met één missie: jouw merk laten schitteren. Welkom bij Unbound – waar jouw merk onze passie is.

Eén groot kantoor in Almere

Alle bedrijven zitten onder 1 dak. Dus korte lijnen en snel schakelen. Geen complexe meetings of hiërarchische beslisbomen. Ons kantoor is een energieke, co-creatieve plek waar we samenkomen om te brainstormen en plannen te bedenken. Gewoon even binnen lopen en overleggen. De koffie staat altijd klaar.

Proud to be UNBOUND

Wolter Theen Willink portret

Wolter Tjeenk Willink

CEO

Wolter is de founder en CEO van Unbound Group. Met ruim 20 jaar ervaring in digital marketing is hij één van de meest toonaangevende marketingexperts van Nederland en grondlegger van het REAN-model en framework. Wolter is als inspirator, sparringpartner en strateeg nog altijd betrokken bij de marketingstrategie voor veel van onze opdrachtgevers.

lees meer

Oskar Bolhuis

COO

Oskar is een innovatieve brand strategist bij onze creatieve labels Shoq, GoBananas en Brandfighters. Hij werkte onder andere voor Boursin, Woonnu, Frontline, Hema, OneFit, Disney en Libresse.

lees meer

Alex Kosman

CCO

Alexander is de creative director van ons creatieve label Shoq. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft hij grote en kleine bedrijven laten groeien van start-up naar scale-up. Hij werkt voor merken als Danoontje, H&M, VSM, FBTO, AXE, DPG media en HP.

lees meer

Martijn Stoelhorst

Managing Director

Martijn is Managing Director van marketingbureau Traffic Builders. Hij is verantwoordelijk voor de groei en ontwikkeling van onze collega's, onze dienstverlening en onze klanten. Als Managing Director helpt hij consultants bij het waarmaken van hun ambities en die van hun klanten. Altijd op zoek naar hoe het beter, slimmer en makkelijker kan.

lees meer